اطلاعات راجع پنکه
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پنکه ایستاده:

پنکه های ایستاده به انواع مختلفی ازجمله پایه بلند و پایه کوتاه (رومیزی) تقسیم بندی می شوند. این نوع پنکه ها را می توانید به راحتی جابجا کرده و به مکان های مختلف منتقل کنید. پنکه های رومیزی معمولاً از نوع تک فاز خازن دار می باشد. معمولاً قطر پره های پنکه ایستاده از جمله پنکه پارس خزر و پنکه میدیا ، بزرگ تر از ۱۲ اینچ می باشد. پنکه های رومیزی نیز به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی بتوانید بر روی میز کار و یا هر میز دیگری قرار دهید. البته در محل کار خود دقت کنید که پنکه های رومیزی با پره های بزرگ تر ممکن است باعث برهم زدن کاغذها و وسایل روی میز کار شما شوند.

پنکه دیواری

ساختار پنکه های دیواری بسیار شبیه به پنکه های ایستاده می باشد، با این تفاوت که برخلاف پنکه های ایستاده، این نوع پنکه ها بر روی دیوار ثابت مانده و قابلیت جابجایی ندارند. این نوع پنکه ها از این نظر که در دسترس کودکان نیست و خطر برخورد با آن ها کم است، مزیت دارند. این نوع پنکه ها را می توانید توسط ریموت از دور کنترل کنید.

پنکه سقفی:

نکه های سقفی همان طور که از اسم شان پیداست، بر روی سقف نصب می شوند و در زیر برخی از آن ها می توانید لوستر نصب کنید. پنکه های سقفی نیز مانند سایر مدل ها، سه درجه متفاوت برای خنک کردن دارند. موتور این پنکه ها نیز از نوع تک فاز خازن دار می باشد. این نوع پنکه ها معمولاً در انواع مختلف سه پره، چهار پره و شش پره تولید می شوند.
اطلاعات راجع پنکه ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ پنکه ایستاده: پنکه های ایستاده به انواع مختلفی ازجمله پایه بلند و پایه کوتاه (رومیزی) تقسیم بندی می شوند. این نوع پنکه ها را می توانید به راحتی جابجا کرده و به مکان های مختلف منتقل کنید. پنکه های رومیزی معمولاً از نوع تک فاز خازن دار می باشد. معمولاً قطر پره های پنکه ایستاده از جمله پنکه پارس خزر و پنکه میدیا ، بزرگ تر از ۱۲ اینچ می باشد. پنکه های رومیزی نیز به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی بتوانید بر روی میز کار و یا هر میز دیگری قرار دهید. البته در محل کار خود دقت کنید که پنکه های رومیزی با پره های بزرگ تر ممکن است باعث برهم زدن کاغذها و وسایل روی میز کار شما شوند. پنکه دیواری ساختار پنکه های دیواری بسیار شبیه به پنکه های ایستاده می باشد، با این تفاوت که برخلاف پنکه های ایستاده، این نوع پنکه ها بر روی دیوار ثابت مانده و قابلیت جابجایی ندارند. این نوع پنکه ها از این نظر که در دسترس کودکان نیست و خطر برخورد با آن ها کم است، مزیت دارند. این نوع پنکه ها را می توانید توسط ریموت از دور کنترل کنید. پنکه سقفی: نکه های سقفی همان طور که از اسم شان پیداست، بر روی سقف نصب می شوند و در زیر برخی از آن ها می توانید لوستر نصب کنید. پنکه های سقفی نیز مانند سایر مدل ها، سه درجه متفاوت برای خنک کردن دارند. موتور این پنکه ها نیز از نوع تک فاز خازن دار می باشد. این نوع پنکه ها معمولاً در انواع مختلف سه پره، چهار پره و شش پره تولید می شوند.
0 Comments 0 Shares
Sponsored

پیج انیمیشن

در این پیج انیمیشن قرا داده می شود